Direktlänk till inlägg 13 juli 2013

Äckligt jävla mysig!!!!

Av Linda - 13 juli 2013 03:05

Ska göra ett sånt där rosa jävla inlägg nu, ett sådant som jag i vanliga fall stör mig lite på för livet är inte rosa.

Iaf inte hela tiden som vissa människor försöker uppmåla sina liv  :)
Men denna dagen har varit förbaskat jäkla superbra.

Vaknade på gott humör, det händer aldrig för i vanliga fall vill jag skjuta alla jag ser innan jag fått första litern kaffe, klev upp och riggade upp min solstol.

Vräkte ut mina kurvor i solen och stekte på dom lite lätt.

Micke drog fram Livs badpool så hon var ngn meter ifrån min solstol och sen satt vi nog i 1½ timme och pratade skit medans Liv badade och kröp runt i gräset.

Första gången på väldigt länge vi umgåts så länge utan att försöka ha ihjäl varann eller önska varann till hetare 

trakter :D

När kärringen var lagom stekt på bägge sidor så blev det lite matlagning.

Schnitzel, pommes, hemslagen bea, ärtor och stekta kantareller.

Efter maten blev det duschen och sen brassade BP och jag ner till stan för lite bokföringsjobb hos Herr P.

Fick undan alla kvitton ikväll, så i morgon eller måndag kan jag sätta mig och lägga in dom i Visma.

Gullig som han är så kom han hem med en pizza som vi delade samtidigt som vi satt ute i trädgården och pratade om allt mellan himmel och jord. 

Kvällen fortsatte hemma i soffan hos Herr E med kaffe och film. Skrattade så jag nästan kissa på mig, så jävla härligt!!!! Få människor kan få mig att garva som han!!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen...Jag älskar mina killkompisar....!!!!

Tänk om tjejer kunde vara lika enkla!!!

Med tjejer ska det fjösas runt, spelas konstiga spel, sägs ett och menas ett annat osv, det är rivalitet, skitsnack och en jävla massa falskhet. Bäst mår dom i regel om dom får lägga sig andras liv och gotta sig i andras olycka!!

Inte alla tjejer, men många.

Dom få tjejkompisarna jag har är väldigt lika mina killkompisar i sättet.

Raka, roliga, enkla.

Vi häver en öl, fiser, rapar och gapskrattar åt oss själva, spelar tv-spel, ryker ihop, blir sams  :D

Sexigt värre??
Njaaaa...kanske inte...men det skulle aldrig falla mig in för att ändra på mig för ngn annan.

Jag är den jag är, med massa fel och brister men också en jäkla massa bra sidor.

Gilla mig för den jag är eller ge fan i det, valet är sååå enkelt!!


Som sagt, jag älskar mina killkompisar!!! Hoppas ni vet det allihopa!!!

Herr K var så otroligt gullig förra helgen:" -Jag älskar dig så jävla mycket, hade jag varit hetro hade jag gift mig med dig!!!".

Tack, Raringen, hade jag varit bög hade du varit min ;) <3


Sov sött alla söta sulor <3






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 14 augusti 2013 23:33

Ikväll är tant på ett strålande humör!!! Haft en mysig dag i Kalmar och sen for jag till Oskarshamn och hämtade Frk JJ, mötte upp Frk JN och sen blev det säsongens första hockey för oss. Ååååå va kul det va!!  Lite skum känsla dock, vi hade sit...

Av Linda - 13 augusti 2013 22:54

Vaknade tidigt i morse, på ett strååååålande humör, konstaterade att nääähhh...jag sover vidare!!! Fick anstränga mig lite för att komma i rätt mood för att tuppa av igen men efter en stunds seriösa försök så lyckades jag rätt bra. Vaknade...inte...

Av Linda - 11 augusti 2013 17:27

Lat söndag i sovrummet. Bok, kaffe, katt, pyjamas o duntäcket heeeeele dan.... Kände att jag behövde det idag för att gömma mig lite ifrån alla negativa energier som susar runt i luften överallt. Folk är stingsliga, ettriga, har bekymmer i sina...

Av Linda - 9 augusti 2013 16:45


Först fick det lilla livet lite massage med en god rubbing innan den brutalt fistades av en stor ölburk. Kompisen gick samma öde till mötes ett par minuter senare. Nu står dom tillsammans i ugnen och jäser över ölångorna samtidigt som dom ser lit...

Av Linda - 9 augusti 2013 00:51

Träffade Fru EJ idag och fick min solkräm ifrån Alpnäring...ska bli spännande och se hur bra den är :) Kul att träffa henne för det var lääääääääänge sen jag gjorde det sist. Borde bli oftare för vi har alltid trevligt ihop när vi ses :) Efter ...

Ovido - Quiz & Flashcards