Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Linda - 11 juli 2013 00:28

Vaknade i morse, grönjävligt trött och det enda jag ville var att somna om.

Hörde ett gäng elefanter rumstera runt i huset så dels var det svårt att komma till ro pga det och

dels för att jag inte har ro i kroppen att bara ligga stilla.

Förstår inte hur jag kan vara så här rastlös!!

Det kliar i hela kroppen på mig.

Så när jag legat i sängen och snurrat ett tag så fixade jag till mig och for ner till Oskars och hade en dejt

med Kenth och Tille istället.

En kaffe på Café Flanaden blev det ihop med herrarna.

Skönt att bara sitta och titta på folk och småprata med bekanta som går förbi.


I morgon ska det fixas lite bokföring åt Patric. Ett par timmar som rullar iväg i allafall...ska bli skönt :)
Sen blir det raka spåret hem till spisen för att fixa mat till hungriga familjen som varit iväg och jobbat!!

Om det inte blir regn vill säga för då blir det inget jobb och då får dom fixa mat själva.

Nån måtta får det va på servicen ;)


God Natt Allihopa <3




Ovido - Quiz & Flashcards