Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

Helg?? Å fan, det var den som passerade...undrade just vad det var som hände :)

Av Linda - 21 juli 2013 22:59

Somnade ganska ovaggad när vi kommit hem igår och kommit i ordning för natten.

Redan innan 2 vilket är väldigt ovanligt för mig, var ju väldigt ovanliga omständigheter igår iofs.

Men döm om min förvåning när jag sov i ett sträck till 10.15 i morse.

Jag som i vanliga fall bara sover tre timmar i taget och oftast blir det bara tre timmar per dygn :)
När jag slog upp mina blågrågrönabruna ögon i morse så unnande jag mig lyxen av att ligga kvar under täcket å bara dra mig tills larmet ringde vid 12 och det var dags att fixa till sig så vi hann i tid till fikan med Damir kl13.

Blev en lång och trevlig fika ända till 17 när dom stängde på caféet här i Berga.

Patric orkade följa med på fikan fast han hade ont.

Han är som dom säger inom hockeyn: En riktig krigare :D

Lite blev om nosen när vi kom hem men ändock på benen.

Det är mer än vad många vuxna karlar skulle orkat med utan att pipa!


Efter lite matlagning åkte fulbyxorna på och vi har bara softat runt här hemma.

Hyrde film som jag inte ens orkade titta färdigt på.

Så nu blir det sovdags för tant för i morgon ska Taxi Nielsen ut o fara igen.

Stora sonen har möte på både AF, Soc och FK, så han ska köras runt mellan ställena.

Kenth ska få hjälp att flytta sin bil också så den kommer bort ifrån Stångehamn och upp i ett garage här på gården :)
I övrigt är veckan ganska lugn...Tisdag är det bara en kaffe med Henke planerad, Onsdag är det Gyllene Tider i Kalmar ihop med Kenth, Torsdag o Fredag o Lördag är det Hamnfestivalen ihop med Jeanette o Jocke, Plus en inplanerad fika på Lördag i ishallen. Klämmer in en hundvakt Fre-sön också...men det fixar Fisen så det behöver jag inte bekymmra mig om :)

Sett ur detta perspektivet så är kommande veckan väldigt lugn, för att vara jag!!!

Puss o Kram o Sov Sött <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 14 augusti 2013 23:33

Ikväll är tant på ett strålande humör!!! Haft en mysig dag i Kalmar och sen for jag till Oskarshamn och hämtade Frk JJ, mötte upp Frk JN och sen blev det säsongens första hockey för oss. Ååååå va kul det va!!  Lite skum känsla dock, vi hade sit...

Av Linda - 13 augusti 2013 22:54

Vaknade tidigt i morse, på ett strååååålande humör, konstaterade att nääähhh...jag sover vidare!!! Fick anstränga mig lite för att komma i rätt mood för att tuppa av igen men efter en stunds seriösa försök så lyckades jag rätt bra. Vaknade...inte...

Av Linda - 11 augusti 2013 17:27

Lat söndag i sovrummet. Bok, kaffe, katt, pyjamas o duntäcket heeeeele dan.... Kände att jag behövde det idag för att gömma mig lite ifrån alla negativa energier som susar runt i luften överallt. Folk är stingsliga, ettriga, har bekymmer i sina...

Av Linda - 9 augusti 2013 16:45


Först fick det lilla livet lite massage med en god rubbing innan den brutalt fistades av en stor ölburk. Kompisen gick samma öde till mötes ett par minuter senare. Nu står dom tillsammans i ugnen och jäser över ölångorna samtidigt som dom ser lit...

Av Linda - 9 augusti 2013 00:51

Träffade Fru EJ idag och fick min solkräm ifrån Alpnäring...ska bli spännande och se hur bra den är :) Kul att träffa henne för det var lääääääääänge sen jag gjorde det sist. Borde bli oftare för vi har alltid trevligt ihop när vi ses :) Efter ...

Ovido - Quiz & Flashcards