Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Linda - 2 juli 2013 22:36

Igår när Ida plockades upp så fick hon ett ryck och skulle stila med kryckorna. Ben och gips sprötade i luften åt alla håll och Ida ylade ett glatt "Tjohoo". Vet inte vem av oss som blev mest förvånad när hela ekipaget välte rakt i rabatten: Ida, den mosade blomman, Denice eller jag!!
Ett gott skratt förlänger livet sägs det så jag kommer bli gammal av bara denna händelse...moahahaha.

Nedanför kommer ett foto av Idas rumpavtryck i rabatten.

Hann inte få fram kameran medans hon fortfarande satt planterad i den ;)

 

Ganska snabbt borstade hon av sig nederlaget och så kom vi iväg till stan och tattosalongen Ace of Spades Tatto.

Killen va himla duktig och hennes gaddning blev förjävla snygg...


Idag har varit en ganska trist dag....men man behöver sådana också för att kunna uppskatta dom dagar som är roliga, har jag hört. Själv blir jag sjukt rastlös och tjurig.

Laptopen va "stulen", tv-spelet på vift och jag så trött så jag nästan kräks när jag tänker.

Ser inte det nyttiga i detta ;)

Well, nu är det sussedags i allafall.

I morgon ska äldsta sonen köras i arbetsförmedlingen och ev blir det lunch/fika med Marie o Ida också. 

:)

Puss o Gonatt alla ludna loppor!! <3



Ovido - Quiz & Flashcards