Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

Det är ju så varmfuktigt att fjärtarna fastnar mellan skinkorna :/

Av Linda - 6 augusti 2013 17:21

Jag älskar värmen!!!!

Njuter i fulla drag när det är varmt och ju varmare det är desstå nöjdare är jag.

Men fuktig värme har jag svårt för!!

Svetten rinner, man är blöt överallt, kladdig, luktar illa...*fnys*...till och med fjärtarna fastnar emellan skinkorna för att dom är så sammansvettade.

Jag hatar åska.

Men till och med jag önskar att det ska komma ett sju helvetes åskoväder så den fuktiga luften lättar lite och man kan börja andas normalt igen.


I Lördags var jag på Frk O's möhippa. Det va en kul tillställning. Gick dit som Mamma Mu i full kokostym och ansiktet målat svart och vitt. Tror jag ska gå på krogen så fler ggr för gisses vilken succée det blev..haha.

Svansen framförallt roade folk att dra i.

En yngre engelsk tjej undrade: "Do you date girls??" 

Fick rycka in som turisktattraktion också till ett stort gäng engelsktalande tjejer som vrålade: "Look a cow...can we take a pic pleeeeeeease??"

Så Batgirl och jag vi poserade på ett ex antal foton tills flickorna va nöjda, tackade och gick...haha.

Bara en kille som uppträdde negativt och var totalt nedlåtande men eftersom alla andra var så positiva och glada så var det lätt att ignorera honom.

Men jag hade en syrlig kommentar i lager om han inte hade gett sig: "När jag kommit hem och duschat så är jag ingen ko längre...oavsett hur mycket du duschar när du kommer hem kommer du fortfarande vara samma idiot".

Behövde som sagt var inte använda den :D
Kör nog kostilen på halloween också fast tills dess ska jag sy på ett ljuver så jag har någonstans att lägga mobilen och plånboken ;)


Oavsett alkoholsmängd så blir jag helt utslagen dagen efter, muskelvärken får pippi så söndagen försvann i ett dis av värktabletter och sömn :)


Nu blir det en sväng till Målilla för lite speedway.

En hel månad sen senaste hemmamatchen så nu känns det verkligen som att det är på tiden att få sig en dos med avgaser och grus :)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 14 augusti 2013 23:33

Ikväll är tant på ett strålande humör!!! Haft en mysig dag i Kalmar och sen for jag till Oskarshamn och hämtade Frk JJ, mötte upp Frk JN och sen blev det säsongens första hockey för oss. Ååååå va kul det va!!  Lite skum känsla dock, vi hade sit...

Av Linda - 13 augusti 2013 22:54

Vaknade tidigt i morse, på ett strååååålande humör, konstaterade att nääähhh...jag sover vidare!!! Fick anstränga mig lite för att komma i rätt mood för att tuppa av igen men efter en stunds seriösa försök så lyckades jag rätt bra. Vaknade...inte...

Av Linda - 11 augusti 2013 17:27

Lat söndag i sovrummet. Bok, kaffe, katt, pyjamas o duntäcket heeeeele dan.... Kände att jag behövde det idag för att gömma mig lite ifrån alla negativa energier som susar runt i luften överallt. Folk är stingsliga, ettriga, har bekymmer i sina...

Av Linda - 9 augusti 2013 16:45


Först fick det lilla livet lite massage med en god rubbing innan den brutalt fistades av en stor ölburk. Kompisen gick samma öde till mötes ett par minuter senare. Nu står dom tillsammans i ugnen och jäser över ölångorna samtidigt som dom ser lit...

Av Linda - 9 augusti 2013 00:51

Träffade Fru EJ idag och fick min solkräm ifrån Alpnäring...ska bli spännande och se hur bra den är :) Kul att träffa henne för det var lääääääääänge sen jag gjorde det sist. Borde bli oftare för vi har alltid trevligt ihop när vi ses :) Efter ...

Ovido - Quiz & Flashcards