Direktlänk till inlägg 29 juli 2013

Gick igenom besiktningen, dock med en 2a :)

Av Linda - 29 juli 2013 19:50

Fick mitt hårt efterlängtade klartecken idag. Äntligen får jag börja träna lite igen.

Alla värden är på väg upp, järndepåerna är påfyllda så nu ska kroppen bara "lära" sig producera blodceller igen, sa hon den goda doktorn.

Ska på ombesiktning om en månad igen.

Måste lära mig att få in mycket mer persilja, rött kött, blodpudding och leverpastej i min kost.

Jag misströstar inte, vem blir olycklig av en saftig biff??
IIIIIiiinte jag i allafall :)

Läkaren är bra...men samtidigt så har hon lite av den "unga läkarens" arrogans...hon vet bäst och negligerar ens åsikter lite. Idag hade hon en student med sig och var mer bråkig än vanligt.

Men eftersom jag fick min diagnos ungefär samtidigt som hon va färdigpottränad så blev det inte så himla mycket argumentarande ändå :)

Min jäkla trötthet hittar hon ingen orsak till...känns lite olustigt...men fick remiss till både dietist och gynekolog.

Hmmmm...kul kombo!!

Undrar om tanken är att lära mitt underliv att inte äta onyttigt??

Med tanke på hur svältfött det är så borde det inte va några problem..*fnissar lite* 


Lite rastlös ikväll...Putte har skallevärk och vilar, Erica maler i sin telefon på rummet, Denice kollar film på sitt rum, Herr R sover som en död på soffan och jag...ja, jag bara är här!!!

Om jag bott i stan hade jag gått till Kråkan o satt mig o kikat på folk en stund men eftersom man är belägen på landet så blir det väl att sätta sig i köksfönstret å vänta på att få se ett godståg gå förbi...hehe.

 

Rälsen går ju rätt nära kan man ju säga :D


I morgon blir det lunch med Frk MJ, ska bli mysigt för det var ett tag sen nu.

Vi får inte till det så ofta men när vi väl ses har vi väldigt trevligt.

:)
Våldta soffan lite nu då kanske...hyra en film och ligga och trängas med katterna lite :)


Puss Sötnötter <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 14 augusti 2013 23:33

Ikväll är tant på ett strålande humör!!! Haft en mysig dag i Kalmar och sen for jag till Oskarshamn och hämtade Frk JJ, mötte upp Frk JN och sen blev det säsongens första hockey för oss. Ååååå va kul det va!!  Lite skum känsla dock, vi hade sit...

Av Linda - 13 augusti 2013 22:54

Vaknade tidigt i morse, på ett strååååålande humör, konstaterade att nääähhh...jag sover vidare!!! Fick anstränga mig lite för att komma i rätt mood för att tuppa av igen men efter en stunds seriösa försök så lyckades jag rätt bra. Vaknade...inte...

Av Linda - 11 augusti 2013 17:27

Lat söndag i sovrummet. Bok, kaffe, katt, pyjamas o duntäcket heeeeele dan.... Kände att jag behövde det idag för att gömma mig lite ifrån alla negativa energier som susar runt i luften överallt. Folk är stingsliga, ettriga, har bekymmer i sina...

Av Linda - 9 augusti 2013 16:45


Först fick det lilla livet lite massage med en god rubbing innan den brutalt fistades av en stor ölburk. Kompisen gick samma öde till mötes ett par minuter senare. Nu står dom tillsammans i ugnen och jäser över ölångorna samtidigt som dom ser lit...

Av Linda - 9 augusti 2013 00:51

Träffade Fru EJ idag och fick min solkräm ifrån Alpnäring...ska bli spännande och se hur bra den är :) Kul att träffa henne för det var lääääääääänge sen jag gjorde det sist. Borde bli oftare för vi har alltid trevligt ihop när vi ses :) Efter ...

Ovido - Quiz & Flashcards