Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Linda - 18 juli 2013 23:10

Efter en lång och rolig dag har ändan äntligen landat i madrassen och det är dags att sätta tänderna i nästa bok.

Köpte mig två böcker på DollarStore idag.

Skulle köpa nya bestick men kom ut med nudlar, godis och böcker bla. :)
Hann med Rustan och en GI-tallrik på Corner innan det var dags att åka till sjukhuset och Idas gipsborttagning.

När man kika ner i gipset så har man ju anat att det finns några strån där innanför men inte så jäkla mycket.

Sen säger ju myten att det växer knappt ngt hår under gips.

Hmmmm...myten är död!!!

Fram kom ett blekt, spenigt, hårigt ben!!

Ruggigt mycket muskelmassa hade försvunnit!!

När Tant Sköterska satte igång med motorsågen så satt Ida med ett brett och lyckligt léende på läpparna...

Det såg ut så här:


 

En glad och lycklig Ida haltade sig raka vägen från behandlingrummet till toaletten för att raka sitt ben :D
Ett ben som var MYCKET, MYCKET hårigt...!!!...hihi.


Efter sjukhuset så var jag hemma o vände. Tömde bilen, blaskade av armhålorna och fyllde kaffemuggen sen bar det iväg hem till Jansson. Hämtade henne och sen for vi till stan och mötte upp Ida och Micke för ett biobesök.

World War Z med Brad Pitt.

En helt okej och sevärd film. Jag lämnade salongen nöjd!

Efteråt mötte Jocke upp oss och det blev en bit mat på Milano :)


Men nu som sagt, nu har jag gått ner för landning i min säng.

Nöjd och glad och förbannat ont så säger jag Go´natt!!

Puss på Pärat Pösmunkar :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards