Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Linda - 7 juli 2013 16:56

Kom hem halv 4 inatt...frös så jag hoppade trots fulbyxor, långärmat, duntäcket och överkastet.

På det stora hela en bra kväll igår...Såg Agnes innan vi dök i öltältet.

Så här i efterhand önskar jag att vi missat öltältet.

Hade jättekul fram tills dess sen är minnet tomt!!!

Micke va och köpte oss nya öl, som vi dumt nog ställde bredvid oss medans vi drack ur dom vi redan hade. Efter dom

sista ölen är minnet tomt för 3 pers.

Vare sig Kenth eller Micke kommer ihåg ngt av en period på ca två och en halv timme.

Jag har stora blåmärken och rivsår på ena benet, ena märket ser ut som att ngn nypt mig stenhårt typ.

Efter att minnet kommit tillbaka så styrde inte kroppen för fem öre...inte för att skallen va helt klar men

jag var medveten om att det var ngt som inte var som det skulle.

SATT och trillade av en parkbänk så jag fick ett skrapsår på knäet...men på andra benet.

Ja, herre gud...

Jag trodde faktiskt att "luckan" hade med min gastric att göra...att jag kanske druckit en öl för fort eller så men då skulle ju Micke o Kenth haft bra pejl på läget och bara jag yr i mössan.


Idag är det bara söndagsfisande som gäller, fortfarande skum i kroppen. Yr och trött...

Ha en grejt söndag alla söta sockertoppar <3

Ovido - Quiz & Flashcards