Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Linda - 9 juli 2013 01:24

Är som katten Gustaf och ogillar måndagar, framförallt tidiga måndagar! Välte ur sängen vid åtta för att puttra iväg och få sista dosen Ferinject...eller förhoppningsvis sista dosen. Tillbaka om två veckor för att ta ett Hb o se hur värdet ligger.
Hoppas, hoppas, hoppas att det ligger bra då så jag får återgå till gymmet igen.
Saknar spinningen brutalt mycket. :/

Ida och jag spenderade några, eller rätt många, trevliga timmar hos Jocke o Jeanette och förbrukade en ansenlig mängd kaffe.
Ida måste dock va immun för ju mer hon drack desstå tröttare blev hon :)

Eftersom mottagningen inte är den bästa på landet så blev det glapp i meddelandeflödet. När jag fick veta att vi skulle hämta hennes mor vid båten ikväll så hade jag redan hunnit hoppa i pyjamasbyxorna, få ur linserna och stajlat till ett allmänt muppigt utseende. Men vi hade tur...blev vare sig stannade av farbror blå eller behövde kliva ur bilen av annan anledning.
JA!!! Jag är liiiiiiite lite fåfäng, faktisk!!!
:)
Sussa sött <3


Ovido - Quiz & Flashcards