Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Linda - 16 juli 2013 23:53

Borde sova, klockan ringer tidigt men det går inte.

Massa tankar som snurrar i skallen just nu, vad jag borde men kanske inte gör.

Vad jag gör men kanske inte borde osv...


Måste sortera upp allt i små fack i min skalle innan jag tar tag i saker på riktigt och gör ngt åt dom.

Komma på HUR jag ska kunna göra ngt åt sakerna som snurrar!

Känner att livet är lite på glid just nu...inget mål att sträva efter för stunden och då blir jag lat.

Lat med livet och lat med mig själv!

Vi har bara ett liv sägs det så det är väl bäst att leva det fullt ut då!!
Men hur gör man det på bästa sätt??

Livet är svårt!!

 

Me, Myself and I ska diskutera detta noga och överväga för-, och nackdelar med alla alternativ.

Så fortsättning lär följa :)

Å nej, jag är inte depp på ngt vis, inte låg, inte på väg att bli det heller.

Jag är bara tankfull och lite djup ikväll.

Även virrpannor blir det emellanåt.

Allt är inte skratt, trams o party....

Har andra sidor också...sidor som att läsa stora tunga böcker, lösa korsord, sitta på en stubbe i skogen o filosofera över saker och ting eller sitta på en klippa vid havet.


Puss o kram alla sötnötter <3




Av Linda - 16 juli 2013 17:38

Haft en underbar dag i solen med Frida och Ida i Bockara.

Massa skitsnack och "dagens-sanningar" avverkade vi på bästa tjejmanér...haha.

Söta Sockersmulor som förgyller min vardag <3

Massa kaffe blev det och definitivt för lite vatten, det känns i skallen nu för den bultar betänkligt.

Brukar vara himla duktig på att få i mig vätska men inte idag.

Well well, får skärpa mig i morgon :D

Nu har maten landat i magen och jag tar kväller.

Dags att snygga till naglarna lite så jag passar på att sätta mig ute med sandpapper, fil och acryl.

:)

Tack Pullor för en Trevlig dag <3





Ovido - Quiz & Flashcards