Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Linda - 22 juni 2013 15:19

Kärlekshandtagen på Linda går runt runt runt...*sjunger*
Och inte blir det bättre av dessa jäkla mathelger. Dom 3,1 kg jag gick ner förra veckan känns det som

att jag ätit upp mig bara på igår och idag.
Dessutom kan jag inte klaga eller skylla på kocken eftersom det är jag...hmmm...lite dålig planering av mig.


I natt fick jag sova hela 4,5 timme i ett sträck...ingen var mer förvånad än jag när jag vaknade. Inga kramper, inga domningar, ingen liggvärk. I vanliga fall sover jag max en timme i taget sen måste jag vända mig och då vaknar jag ju eller så knyter sig kroppen som en jävla ostkrok och då vaknar jag ju givetvis också.
Men som sagt...inatt blev det hela fyra och en halv timmes sammahållen sömn och idag är jag  JÄTTETRÖTT...haha.

Går runt och gäspar hela tiden.

Väldigt trevligt av mig som värdinna va?

Well, gästerna verkade inte misstycka när vi åt. 13 pers blev vi runt köksön här idag.

Dom fick 5 sorters sill, räkor, ägg, gräddfil, kalla färskpotatis, hamburgerkött, saltrulle, dill och gräslök ihop med rostat bröd och kaffe.
Nu tar vi lite paltkoma, bloggtid, spelar spel och ligger i soffan och fiser-tid innan det är dags att dra igång grillen.

Idas lilla gubbe kommer från jobbet senare och då ska han ju få lite mat :)





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards