Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Linda - 21 juni 2013 01:32

Låg här lagom trött och filosoferade lite över livet samtidigt som jag kikade på FB.

Och där var dom!!!!....*ryser*

Nu ska jag GNÄLLA lite för jag har ett sommarproblem...haha....jag HATAR fötter och jag vet i fan vad som händer med svenska befolkningen 1 maj, men det tas en obcen mängd kort på fötter och dom ligger upplagda överallt!!! Kvinnors ofta med fint målade naglar men sen då???? Det är hälsprickor, valkar, förhårdnader osv osv och karlarna som inte ens kan klippa naglarna ordentligt!!!!

Folk har dom mest konstiga kopplingar med fötter också.
SEMESTER ---> Ett par fötter

HELG       ----> Ett par fötter

SOLAR      ----> Ett par fötter

NYA SKOR ---> Ett par fötter och javisst, där är det ju befogat men på en OVÅRDAD fot???? Foto på nya fina skor och fötterna ser ut som något som nyss kommit ur ett par vandrarkängor efter en tur i alperna typ...

JA detta är ett ilandsproblem, men va faaaan...blir var tredje Svensson helt plötsligt fotfreak bara för att solen skiner?????

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards